Reklamation

Reklamation & kundretur

Reklamation

Om paketet är skadat, gör genast vid varumottagandet en skadeanmälan till Posten.
Om du märker att varorna skadats under transporten först då du öppnar paketet, gör en skadeanmälan 
till Posten så fort som möjligt. Om varan är felaktig eller söndrig trots att emballaget är helt, skall du vända 
dig till vår kundtjänst. Vi ersätter dig med en ny vara eller betalar in köpesumman på ditt konto.

 

Kundretur

Vi vill ge dig så mycket information om produkten som möjligt, så att du skall vara nöjd
med ditt köp. Om du ändå ångrar ditt köp så får du avgiftsfritt returnera produkten inom 14 dagar,
förutsatt att den är oanvänd. Packa varorna omsorgsfullt. Fyll i returformuläret. Varorna skickas
per post som kundretur. Vi står för frakten. Då kundreturen anlänt till oss, betalar vi 
tillbaka köpesumman till ditt konto så fort som möjligt.